Ota yhteyttä
Laita meille viestiä yhteydenottolomakkeen kautta tai ota suoraan yhteyttä asiantuntijoihimme. Kerromme mielellämme lisää palveluistamme.
Lähetä viestiVaraa aika tapaamiseen Navisec-tiimin kanssa alla olevasta painikkeesta. Tapaamisessa voimme käydä läpi teidän tarpeenne ja esitellä Navisec-palveluita.
Varaa tapaaminenAlla olevasta linkistä pääset tarkastelemaan usein kysyttyjä kysymyksiä liittyen Navisec-palvelun käyttöön. Voit myös soittaa tai laittaa viestiä asiakastukeemme.
Usein kysytyt kysymyksetLähetä viesti
Kiitos viestistäsi! Vastaamme mahdollisimman pian!
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Mikäli et löydä tästä vastausta kysymykseesi, laita meille viestiä osoitteeseen tuki@navicre.fi
Voit tilata unohtuneet tunnukset sähköpostiin “Unohditko salasanan?” – linkistä
Tarkasta, että olet varmasti syöttänyt käyttäjätunnuksen ja salasanan oikein, huomioi isot ja pienet kirjaimet. Tarkasta, että olet oman organisaatiosi Navisec-järjestelmän kirjautumissivulla. Voit tilata päivitetyn tunnuksen sähköpostiisi “Unohditko salasanan?” – linkistä.
Muista tarkastaa myös sähköpostisi “Roskaposti”-kansio. Viesti voi päätyä myös sinne. Mikäli viesti ei saavu perille, ottakaa yhteyttä organisaationne Navisec-pääkäyttäjään
Rekisteröityminen on rajattu toimimaan ainoastaan organisaatiosi sisäverkosta.
Klikkaa sivun oikeasta yläkulmasta omaa nimeäsi ja valitse “Selaa omia tuloksia”. Tämän jälkeen klikkaa haluamasi suorituksen päivämäärää. Tämän jälkeen sivun alaosasta löydätte “Tulosta todistus”-painikkeen jonka kautta saatte tulostettua todistuksen. Halutessasi voit myös tallentaa todistuksen pdf:nä.
Päivitystiedotteet löytyvät tältä sivulta.